תמיכה טכנית הינו שירות אותו מספקת סייבורג מחשבים מספר שנים רב. עם התפתחות הטכנולוגיה, קיימים כלים המאפשרים מתן תמיכה טכנית זו גם באופן מרוחק ללא צורך בהגעת טכנאי לבית הלקוח.
לכן, אם נתקלת בבעיה במחשב, בשרת, במדפסת או בציוד ההיקפי, אל תמהר להזמין ביקור של טכנאי, שכן על עצם הביקור תשלם כסף, גם אם הטכנאי לא הצליח לפתור את הבעיה.
התקשר עוד היום לתמיכה הטכנית של סייבורג מחשבים בכל בעיה הקשורה בתקלות מחשוב, התקנת תוכנות או דרייברים, דואר אלקטרוני, וירוסים, אופיס, הגדרות רשת ביתית, אבטחת מידע, גיבויים וכו'
טכנאי של חברת סייבורג יספק לך את כל הדרוש על מנת לפתור את התקלה ובמידת הצורך יבצע "השתלטות מרחוק" באמצעות תוכנה על המחשב שלך על מנת לפתור את הבעיה, תוכל לצפות בכל מה שהטכנאי עושה על גבי המחשב על לפתרון המלא של הבעיה.
השירות זמין הן למשתמשים פרטיים ולמחשבים ביתיים והן למשתמשים עסקיים לצורך טיפול בשרתים, ציוד תקשורת, מרכזיות ועוד
אחד היתרונות המשמעותיים בתמיכה מרוחקת הוא הזמינות. לעיתים יש צורך בתמיכה שלא בשעות העבודה המקובלות, כאשר לא ניתן להזמין ביקור טכנאי בשעות אלו, תמיכה מרוחקת יכולה לתת מענה גם בשעות לא שגרתיות אלה לצורך פתרון מגון רחב של סוגי תקלות ובעיות.
כמו כן לעיתים פתרון הבעיה הוא עניין פשוט של דקה או שתיים ובמקרים כאלה תאלצו לשלם מחיר מלא עבור הזמנת הטכנאי, תמיכה מרוחקת מתומחרת ע"פ זמן פתרון בפועל ולכן משתלמת הרבה יותר.
כמו כן, אם ברשותכם מגון של ציוד מחשוב ותקשורת ואתם נזקים לעיתים תכופות לסיוע בשימוש או בפתרון תקלות, תוכלו לרכוש "בנק שעות" במחיר אטרקטיבי.
|